Hej XD

Hej Hej!!
Förlåt mig om jag har inte bloggar mycket i den här dagen jag är jättetrött från träning.Och på träning gjorde jag bara 1 mål igen XD men det är bara träning inte match.

Vad jag har gjordt idag???

Svara är Jag har nyss baka kladdkaka för typ 10 min sen
Jag har prata med min lilla syster hon ska gå till Bio och en filme och Matilda och Jakob (Jakob är en kille som spelar i BK Häcken P97 min näst stora syster är kär i honom)
Jag var så klart på träning
Och sen komma jag intet ihåg XD
Jag komma ihåg en sak!
Jag tog bilden efter jag har dusch klart




Jag hör av mig sen efter jag har prova på min kladdkaka som jag har gjordet

Kommentarer
Postat av: cemila

Jag bara älska ditt hår

2010-11-15 @ 12:34:46
Postat av: cemila

jag bara älska ditt hår

2010-11-15 @ 12:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0