Hemma

Hej hej
Idag var jag inte i skolan hela dagJag mår liten illa när jag vakna och jag sydde när jag ska gå till skolan.Men jag gick ändå dit för idag har vi matte prova.Men matte tycker att det är jättelätt att tänka eller räkna men det är kanske inte så för alla.Och fan har händ med Nassim och Thor dom var inte i skolan i 4 dag nu.Var är dom!!!!!!!
KL15.00 ska Jazmin komma hem till mig jag vet inte vad vi ska hitta på rolig sak.Men vi komma har rolig och kul tsm hehehe Och vi komma vara i Slätta damm idag också men jag vet inte vilken tid ska vi vara där?? men jag vet att jag och jazmin komma var helt knapp i slätta damm.Jag kan inte bara vänta till fredag!!!!

Förra år bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0