Hemma :D

Hej hej
Nu är jag hemma från Landkrorna jag var och hälsa på min stora brorsan och min kusin där.Så idag var jag inte i skolan jag tror kanske att idag ska jag vara med frida igen.Jag gillar vara med henne för att hon är jätterolig kan man säga
Så nu ska jag måla mina naglen som hör av mig sen
Oj juste jag komma på en sak nu :) på Fredag och lördag!
På fredag komma med lilla sister Jazmin hon kom och sova över så vi tog några söt och rolig kort tsm,som jag vill visa er!!!!!!!


Help me!!!!!! jag kan inte andas!!!


hahahaha XD


Jag komma sakna dig PINKY!!!

I just wanna dance now!!

Hahaha XD
Vi hör av mig sen
puss puss


Kommentarer
Postat av: Jessica F

vad söt ni e

2010-11-23 @ 11:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0