Nails XD

Hej hej
jag var och titta på P98 match och dom föelorade med 8-0 :(
Sen gick och hem och äta liten godis och titta på tv:n fotboll FCBarca spelar nu på TV4 sport tror jag XD
Jag har nyss fixa mina naglen och dom blir inte så fint så jag trorde att det ska varXD men dom blir  ändå liten söta.
Idag får jag inte gå och lägga mig så sent har träning imorgon kl10.00:)
Det komma ändå vara rolig att träffa Matilda,Jazmin,Chelsin och Fillippa och några mer....
Du vet igår när vi hade träning så blir liten ledsen för min lilla syster Jazmin hon sa till mig att hon ska SLUTa i fotboll:(.Men idag ringde hon mig att hon ska inte sluta och jag är så jävla glad:)

Sorry att man kan inte se så bra på bilden XD

Men kan typ säger att jag gör KÄRLEK naglen


Jag är så jävla pigg just nu

Jag frågade min mamma om jag kan får en ny data efter jul eller nyt år då svarade Ja!!!!!!!!

Jag hör av mig sen kanske
Hej då
God natt
PS jag skrev god natt KANSKE sen jag kan kanske inte blogga mer för idag för kanske jag blir trött kanske  efter jag har titta på Fotboll!! kanske gå jag och lägga migXD
HEJ DÅ

Kommentarer
Postat av: Fay

Asså vet du en sak?

Du är super bra att måla naglen eller fixa

2010-11-13 @ 22:44:57
Postat av: cemila

Söt

PS jag älska dig naglen jag tror att jag är kär i den<3

2010-11-13 @ 22:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0