Saken om ni visste inte om mig


  1. Jag älska prata i mobil jag kan prata i mobil i 2timmer
  2. Jag älska eller gillar en killen men jag våga inte säger till honom
  3. Jag är bra på lyssna när andra har en proble!!
  4. Jag älska min Hamster
  5. Jag är en tjej som hata ser nån är ledsen  men jag gillar när jag kan göra dom skratta igen!!
  6. 6 killar har fråga chans på mig men jag svara Nej.Jag svara Ja bara när jag tycker om den person jättemycket
  7. Jag väger bara nånting med 40kg och jag är 156cm eller nånting mellan 159cm lång
  8. Jag älska choklad
  9. Jag kan leva utan Godis
  10. Ibland gråta jag när jag sakna en person eller tycker om den person

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0