Syster minnen

Syster minnen!!
Hej igen min lilla syster Jazmin frågde mig om jag kan lägga bliden som hon och jag har gjord tsm?? :)
Och såklart svarade jag Ja varför inte.Så här kommer bilden

Jazmin och Paulino det var på Häcken dag

Jag det var också på Häcken dagen när alla tittade på mig (skoja bara)


jag

Jag

Jag blir jätteglad när vi eller mitt laget kommer 1:an

jag igen om ni undra varför är min lilla syster inte med på Häcken dag?
hon får inte vara för inte hon fick ont i foten och hon får inte spelar fotboll
i 4 veckan!!!

Jazmin is so cute where she slepping


Trött!!!
Bilden kommer mer sen

Kommentarer
Postat av: Veronica

vad söta ni är tsm

2010-10-26 @ 13:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0